Podaci su kiseonik- Bijelić Aleksandar, Chief Digital Officer, MK Group
Kopaonik biznis forum 2020
„20000 tona šećerne repe se dnevno preradi u naše tri fabrike, 800 kamiona uđe dnevno u te tri fabrike tokom 100 dana koliko traje kampanja, 3 puta dnevno jedan kamion ode da obiđe određene njive i tokom 24h mi odvozimo šećernu repu koja je izvađena sa njive. Da bi Sunoko postigao i značajno, skoro puta dva, unapredio svoju efikasnost, mi smo morali da ucrtavamo sve atarske puteve, da imamo sopstveni geoportal gde pratimo kuda se kreću kamioni. Mi smo morali da uradimo još jednu stvar, ti kamioni nisu naši, mi radimo sa partnerima i kooperantima. Svaki kamion ima tablet, ima gps i kompletno digitalnim putem od našeg dispečerskog centra dobija gde treba da ode da pokupi i u koje vreme treba da ode da pokupi repu..
Šta smo time pokušali da uradimo? Da podignemo efikasnost značajno, da spustimo troškove, da smanjimo broj kamiona koji je potreban i to su stvari koje su enormne…”